http://pdftown.com/Nissan-200SX-S12-1986-Service-Manual.html
Toto je odkaz pro servisní přiručku k vozu Nissan 200sx S12 CA18ET.
kód motoru : CA18ET - 99kW
CA20E - 83kW
FE20J - 106kW
rok výroby: 1984-1988
všobecné informace kód motoru - CA18ET
Motor:
Jen Evropa CA 18ET
Zdvihový objem(cc) 1809,
Volnoběžné otáčky(upm)750 ± 50,
Automatik(upm)850 ± 50,
Ventilová vůle Teplý Sání(mm)0.30 Výfuk(mm)0.30
, Kompresní tlak Normální(bar)11.77
Tlak oleje(bar / ot/min)3.8 - 4.1
Palivový systém (výrobce a typ) Bosch L-Jetronic
Pořadí pálení 1-3-4-2
Předstih (před HÚ)(° / upm)15 ± 1/750
Odpor zapalovací cívky, primár(ohm)1.3 - 1.7
Odpor zapalovací cívky, sekundár(ohm) 6 800 - 10 200
Svíčky (výrobce a typ) NGK BCPR6ES -11
Vzdálenost elektrod svíčky(mm)1.0 - 1.1
Vstřikovací tlak / systémový tlak(bar)2.5
CO obsah(%)< 0.5
CO2(%)13 - 16
HC(ppm)300
O2(%)0.5 - 2.0
Lambda 0.98 - 1.0
2Teplota oleje během zkoušky(°C)85
Zvýšený volnoběh(upm)2800-3200
CO při zvýšeném volnoběhu(%)< 0.3
Uzavřít zkušební smyčku v: (upm)(upm)1000-2800
Změna Lambdy (Delta Lambda) 0.03
Šrouby nastavení (A= volnoběžné otáčky B= CO)
Šrouby nastavení (A= volnoběžné otáčky B= CO)
Chladící systém:
Tlak víčka chladiče(bar)0.88
Termostat otvírá při(°C)82
Umístění řemenu:
Elektrické zařízení:
Akumulátor(Ah)60
Alternátor(A)70
Brzdy:
Tloušťka kotouče, vpředu, min.(mm)20.0
Tloušťka kotouče, vzadu, min.(mm)9.0
Řízení a geometrie podvozku:
Sbíhavost, vpředu(mm)0 - 2
Odklon, vpředu(°)-0°25' - +1°05'
Záklon rejdového čepu, vpředu(°)2°45 - 4°15'
Příklon rejdového čepu, vpředu(°)11°40' - 13°10'
Kola a pneumatiky:
Rozměr pneu 195/60R15
Tlak v pneu vpředu(bar)1.9
Tlak v pneu vzadu(bar)1.9
Plnící množství:
Olejová vana, včetně filtru(l)3.8
Převodovka: Plnící množství převodovky(l)2.0
Diferenciál(l)1.8
Automatická převodovka: Plnící množství převodovky(l)7.0
Diferenciál(l)1.8
Chladící systém(l)8.6
Utahovací mmenty - Halava válců:
Stupeň 1(Nm)29
Stupeň 2(Nm)78
Stupeň 3(°)-180°
Stupeň 4(Nm)29
Stupeň 5(Nm)74 - 83
Náboj vzadu(Nm)294 - 392
Kolové matky(Nm)78 - 98
Svíčky(Nm)20 - 29
všobecné informace kód motoru - CA20E
motor:
Kód motoru Mimo Evropy CA 20E
Zdvihový objem(cc)1974
Volnoběžné otáčky(upm)750 ± 100
Automatik(upm)850 ± 100
Ventilová vůle Teplý Sání(mm)0.30 Výfuk(mm)0.30
Kompresní tlak Normální(bar)11.77
Tlak oleje(bar / ot/min)3.8 - 4.1
Palivový systém (výrobce a typ) Bosch L-Jetronic
Pořadí pálení 1-3-4-2
Předstih (před HÚ)Mimo Austrálie(° / upm)4 ± 1/750
Předstih (před HÚ)Austrálie(° / upm)0 ± 1/750
Odpor zapalovací cívky, primár(ohm)1.3 - 1.7
Odpor zapalovací cívky, sekundárMimo Austrálie(ohm)Hitachi: 6800 - 10200 Hansin: 7400 - 11200
Odpor zapalovací cívky, sekundárAustrálie(ohm)7400 - 11300
Svíčky (výrobce a typ) NGK BCP6ES -11
Vzdálenost elektrod svíčky(mm)0.8 - 0.9
Tlak vstřikovacího čerpadla(bar)2.94 - 4.41
Vstřikovací tlak / systémový tlak(bar)2.5
CO obsah(%)< 0.5CO2(%)13 - 16
HC(ppm)300O2(%)0.5 - 2.0
Lambda 0.98-1.02
Změna Lambdy (Delta Lambda) 0.03
Teplota oleje během zkoušky(°C)85
Zvýšený volnoběh(upm)2800-3200
CO při zvýšeném volnoběhu(%)< 0.3
Chladící system:
Tlak víčka chladiče(bar)0.88
Termostat otvírá při(°C)82
Elekrické zařízení:
Akumulátor(Ah)60
Alternátor(A)70
Brzdy:
Tloušťka kotouče, vpředu, min.(mm)16.0
Bubnová brzda - průměr, vzadu, max.(mm)230.0
Řízení a geometrie podvozku:
Sbíhavost, vpředu(mm)-0°02' - +0°08'
Odklon, vpředu(°)-0°25' - +1°05'
Záklon rejdového čepu, vpředu(°)2°45 - 4°15'
Příklon rejdového čepu, vpředu(°)11°40' - 13°10'
Rozbíhavost, vzadu(°)-0°12' - 0°00'
Odklon, vzadu(°)-1°15' - +0°15'
Kola a pneumatiky:
Rozměr pneu 185/70R14
Nadvýbava 165R14
Nadvýbava 195/60R14
Tlak v pneu vpředu(bar)1.9
Tlak v pneu vzadu(bar)1.9
Plnící množství:
Olejová vana, včetně filtru(l)3.8
Převodovka: Plnící množství převodovky(l)2.0
Diferenciál(l)1.0
Automatická převodovka: Plnící množství převodovky(l)7.0
Diferenciál(l)1.0
Chladící systém(l)8.6
Utahovací momenty:
hlava válců:
Stupeň 1(Nm)74 - 83
Náboj vzadu(Nm)294 - 392
Kolové matky(Nm)78 - 98
Svíčky(Nm)20 - 29
všobecné informace kód motoru - FE20J
Motor:
Kód motoruMimo Austrálie FJ 20E
Zdvihový objem(cc)1991
Volnoběžné otáčky(upm)900 ± 50
Ventilová vůle Teplý Sání(mm)0.30 Výfuk(mm)0.35
Palivový systém (výrobce a typ) ECCS
Pořadí pálení 1-3-4-2
Předstih (před HÚ)Hongkong a Evropa(° / upm)4 ± 1/900
Předstih (před HÚ)Mimo Hongkong a Evropy(° / upm)8 ± 1/900
ZacátekHongkong a Evropa(° / mmHg)0/140 ZacátekMimo Hongkong a Evropy(° / mmHg)0/120 KonecHongkong a Evropa(° / mmHg)2/160 KonecMimo Hongkong a Evropy(° / mmHg)10.5/310Odstředivá regulace ZacátekHongkong a Evropa(° / upm)0/600 ZacátekMimo Hongkong a Evropy(° / upm)0/600 KonecHongkong a Evropa(° / upm)11/3000 KonecMimo Hongkong a Evropy(° / upm)13.5/3100
Odpor zapalovací cívky, primár(ohm)0.8 - 1.0
Odpor zapalovací cívky, sekundárMimo Austrálie(ohm)8000 - 12000
Svíčky (výrobce a typ) NGK BP6ES -11
Vzdálenost elektrod svíčky(mm)1.0 - 1.1
Tlak vstřikovacího čerpadla(bar)2.06
Vstřikovací tlak / systémový tlak(bar)2.1 - 2.6
CO obsah(%)< 1.0CO2(%)13 - 16
HC(ppm)300O2(%)0.5 - 2.0
Chladící systém:
Tlak víčka chladiče(bar)0.88
Termostat otvírá při(°C)82
Elektrické zařízení:
Akumulátor(Ah)60
Alternátor(A)100
Brzdy:
Tloušťka kotouče, vpředu, min.Evropa(mm)20.0
Tloušťka kotouče, vpředu, min.Mimo Evropy(mm)16.0
Tloušťka kotouče, vzadu, min.Evropa(mm)9.0
Řízení a geometrie podvozku:
Sbíhavost, vpředu(mm)-0°02' - +0°08'
Odklon, vpředu(°)-0°25' - +1°05'
Záklon rejdového čepu, vpředu(°)2°45 - 4°15'
Příklon rejdového čepu, vpředu(°)11°40' - 13°10'
Rozbíhavost, vzadu(°)-0°12' - 0°00'
Odklon, vzadu(°)-1°15' - +0°15'
Kola a pneumatiky:
Rozměr pneuMimo Evropy 185/70R14
Rozměr pneuEvropa 195/60R14
Tlak v pneu vpředu(bar)1.9
Tlak v pneu vzadu(bar)1.9
Plnící množství:
Olejová vana, včetně filtru(l)4.7
Převodovka: Plnící množství převodovky(l)2.0
Diferenciál(l)1.3
Automatická převodovka: Plnící množství převodovky(l)7.0
Diferenciál(l)1.3
Chladící systém(l)8.6
Utahovací momenty:
hlava válců
Stupeň 1(Nm)49 - 59
Stupeň 2(Nm)118 - 127
Stupeň 3(°)-360°
Stupeň 4(Nm)49 - 59
Stupeň 5(Nm)118 - 127
Náboj vzadu(Nm)294 - 392
Kolové matky(Nm)78 - 98
Svíčky(Nm)20 - 29
Náhledy fotografií ze složky 200sx S12 , 1